Aleksandria

Witamy i zapraszamy w nasze skromne progi :)


#1 2011-11-22 18:53:55

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

Wojny i strategia.

Tutaj będą wpisywane dane na temat wojen co? kto? i kiedy? z kim? oraz przebieg wojny.
znajdzie się tutaj również strategia na wojnę proszę aby każdy się z nią zapoznał.


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

#2 2011-11-22 18:54:19

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

Re: Wojny i strategia.

Strategia na wojny oblężnicze.. Autor:Lorddeath

Wojna oblężnicza składa sie z 2 etapów.
Pierwszy etap:
Dropienie kryształów.
Dropienie zasług gildii.
Ustawienie 5 wieżyczek zbierajacych krzystały.
Drugi etap:
Zdobywanie wieżyczek
Zrobienie Herolda
Obstawienie mostów,kamieni,i wieżyczek.
No i Najważniejsze zdobycie kryształu przeciwnika.

Na wojne oblężnicza robimy 3 party:
1 pt. Grupa Atakująca(osoby z najwiekszym hp i dps'em lvl 62+) i zdobywająca wieżyczki (atak zayczyna z lewej strony)
2 pt. Grupa wspomagająca(osoby które mogą coś zrobić na polu walki lvl60+): Pilnuje wieżyczek z prawej strony ,oraz obstawia mosty,wieżyczki zdobyte ,oraz
ruchome kamienie znajdujace sie w przepasci obk mostów.Jedna osoba z tego pt zbiera zasługi z baloniaków na srodku mapki.
3 pt. Grupa zbieraczy(osoby z lvl niższym niż 60,które nie zbyt daja rade na polu walki. Wyjątiem są kapłani/druidzi): Do ich zadania nalezy dropienie zasług (bicie baloniaków do okoła zamku),dropienie kryształow(wystarczy stanąć przy wierzy i kliknąć na nia).

Kazde pt. ma swojego Lidera odpowiedzialnego za grupe i ich poczynania.
Liderzy pt maja utworzony kanał wisper na ts. pomimo iż beda oni na innych pokojach beda mogli sie porozumiewać.
Aby utworzyć kanał wisper wystarczy wcisnąć Ctrl+W. otwiera mnam sie interface. przypisujemy sobie przycisk jaki ma być używany do komunikacji ora, przeciągamy osoby(dwódców pt) które są nam potrzebne.

Lider 1 pt ma za zadanie: prowadzić swoja grupe i zdobywać wieżyczki,obstawianie wieżyczek w miare możliwości.

Lider 2 pt ma za zadanie: obstawić wieże oraz mosty po obu stronach(kryształ znikniecia ,wieżę ognia,wieże elektryczke,wieże leczacą i tak zwane przewracajki).

Lider 3 pt ma za zadanie: zbierania od innych graczy zasług gildi i postawienia 5 kryształów zbierajacych w środku zamku (najlepiej obok kryształu gildii) jego zadaniem jest również obstawić pobliskie 2 wieżyczki, oraz bramy zamku.Jego zadaniem jest również ulepszenie technologi(ulepszenie daje nam dodatkowe tarany,katapulty i pozwala na zbieranie wiecej kryształów).

Przed wojna jest ustalana osoba która zostaje Heroldem. Najlepiej osoba która nie łapie crashy.

Herold:
Heroldem może zostać jedna osoba z każdej gildii . Wystarczy mieć tysiąc zasług gildii.
Gdy uzbieramy potrzebną ilość, udajemy się do głównego kryształu, który znajduje się w zamku.
Tytuł Herolda dodaje nam 10 tysięcy życia, zwiększa atak i daje nowe umiejętności.

Co, gdzie i za co się kupuje:
Gdy zbierzemy odpowiednią liczbę zasług i kryształow możemy coś za nie kupic.
Na początku trzeba zawsze zabezpieczyc zdobydą wierzyczkę.
  Obok wierzyczek stoją dwa sztandary.Klikamy dwukrotnie, otwieramy sklep, z którego wybieramy, co mamy zamiar kupić.
Najlepszym - efektownym i jednocześnie tanim wydatkiem jest zakup Oblicz Zdrady, które powodują, iż wróg przewraca się gdy znajdzie się w ich zasięgu.
Sprytnie i mądrze obstawione Kryształy Rafinacji oraz mosty mogą stanowić naprawdę poważny problem dla naszego przeciwnika.
Prócz Oblicz Zdrady warto kupić wieżyczki strzelające ognistymi kulami (Wieże Ognia), które nabyć można w przetwórni (Jeśli Gildia takową, oczywiście, posiada).
W tym samym miejscu można dokupić Wieżę Rafinacji (Automatycznie wydobywa Kryształy), które najlepiej postawić w miejscu wskrzeszenia - są tam niedosięgalne przez wroga.

Machiny oblężnicze:
By dostać się do zamku przeciwników i ich kryształu, trzeba zniszczyc dwie bramy: zewnętrzną i środkową.
Do ich zniszczenia przydatne, jeśli nie konieczne, są maszyny oblężnycze (głównie taran).
  Kupuje się je w Arsenale (jeśli gildia takowy budynek posiada).
  Na początku będzie tylko kilka dostępnych machin , by było ich więcej trzeba rozwinąć produkcję.

Nagrody wojenne:
Gdy dotrwamy do końca wojny otrzymamy punkty honoru, pakiety i odznaki zasług gildii (które, gdy zbierzemy odpowienią ilośc, wymienimy na tytuł).

Tyle o teorii
Czas by przetestować w praktyce.


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.westinfo.pun.pl www.fireworks.pun.pl www.arjunrampal.pun.pl www.polish-legends.pun.pl www.aaauni36.pun.pl