Strategia na wojny oblężnicze.. Autor:Lorddeath
Wojna oblężnicza składa sie z 2 etapów. Pierwszy etap: Dropienie kryształów. Dropienie zasług gildii. Ustawienie 5 wieżyczek zbierajacych krzystały. Drugi etap: Zdobywanie wieżyczek Zrobienie Herolda Obstawienie mostów,kamieni,i wieżyczek. No i Najważniejsze zdobycie kryształu przeciwnika.
Na wojne oblężnicza robimy 3 party: 1 pt. Grupa Atakująca(osoby z najwiekszym hp i dps'em lvl 62+) i zdobywająca wieżyczki (atak zayczyna z lewej strony) 2 pt. Grupa wspomagająca(osoby które mogą coś zrobić na polu walki lvl60+): Pilnuje wieżyczek z prawej strony ,oraz obstawia mosty,wieżyczki zdobyte ,oraz ruchome kamienie znajdujace sie w przepasci obk mostów.Jedna osoba z tego pt zbiera zasługi z baloniaków na srodku mapki. 3 pt. Grupa zbieraczy(osoby z lvl niższym niż 60,które nie zbyt daja rade na polu walki. Wyjątiem są kapłani/druidzi): Do ich zadania nalezy dropienie zasług (bicie baloniaków do okoła zamku),dropienie kryształow(wystarczy stanąć przy wierzy i kliknąć na nia).
Kazde pt. ma swojego Lidera odpowiedzialnego za grupe i ich poczynania. Liderzy pt maja utworzony kanał wisper na ts. pomimo iż beda oni na innych pokojach beda mogli sie porozumiewać. Aby utworzyć kanał wisper wystarczy wcisnąć Ctrl+W. otwiera mnam sie interface. przypisujemy sobie przycisk jaki ma być używany do komunikacji ora, przeciągamy osoby(dwódców pt) które są nam potrzebne.
Lider 1 pt ma za zadanie: prowadzić swoja grupe i zdobywać wieżyczki,obstawianie wieżyczek w miare możliwości.
Lider 2 pt ma za zadanie: obstawić wieże oraz mosty po obu stronach(kryształ znikniecia ,wieżę ognia,wieże elektryczke,wieże leczacą i tak zwane przewracajki).
Lider 3 pt ma za zadanie: zbierania od innych graczy zasług gildi i postawienia 5 kryształów zbierajacych w środku zamku (najlepiej obok kryształu gildii) jego zadaniem jest również obstawić pobliskie 2 wieżyczki, oraz bramy zamku.Jego zadaniem jest również ulepszenie technologi(ulepszenie daje nam dodatkowe tarany,katapulty i pozwala na zbieranie wiecej kryształów).
Przed wojna jest ustalana osoba która zostaje Heroldem. Najlepiej osoba która nie łapie crashy.
Herold: Heroldem może zostać jedna osoba z każdej gildii . Wystarczy mieć tysiąc zasług gildii. Gdy uzbieramy potrzebną ilość, udajemy się do głównego kryształu, który znajduje się w zamku. Tytuł Herolda dodaje nam 10 tysięcy życia, zwiększa atak i daje nowe umiejętności.
Co, gdzie i za co się kupuje: Gdy zbierzemy odpowiednią liczbę zasług i kryształow możemy coś za nie kupic. Na początku trzeba zawsze zabezpieczyc zdobydą wierzyczkę. Obok wierzyczek stoją dwa sztandary.Klikamy dwukrotnie, otwieramy sklep, z którego wybieramy, co mamy zamiar kupić. Najlepszym - efektownym i jednocześnie tanim wydatkiem jest zakup Oblicz Zdrady, które powodują, iż wróg przewraca się gdy znajdzie się w ich zasięgu. Sprytnie i mądrze obstawione Kryształy Rafinacji oraz mosty mogą stanowić naprawdę poważny problem dla naszego przeciwnika. Prócz Oblicz Zdrady warto kupić wieżyczki strzelające ognistymi kulami (Wieże Ognia), które nabyć można w przetwórni (Jeśli Gildia takową, oczywiście, posiada). W tym samym miejscu można dokupić Wieżę Rafinacji (Automatycznie wydobywa Kryształy), które najlepiej postawić w miejscu wskrzeszenia - są tam niedosięgalne przez wroga.
Machiny oblężnicze: By dostać się do zamku przeciwników i ich kryształu, trzeba zniszczyc dwie bramy: zewnętrzną i środkową. Do ich zniszczenia przydatne, jeśli nie konieczne, są maszyny oblężnycze (głównie taran). Kupuje się je w Arsenale (jeśli gildia takowy budynek posiada). Na początku będzie tylko kilka dostępnych machin , by było ich więcej trzeba rozwinąć produkcję.
Nagrody wojenne: Gdy dotrwamy do końca wojny otrzymamy punkty honoru, pakiety i odznaki zasług gildii (które, gdy zbierzemy odpowienią ilośc, wymienimy na tytuł).
Tyle o teorii Czas by przetestować w praktyce.
|