Aleksandria

Witamy i zapraszamy w nasze skromne progi :)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-11-22 19:12:55

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

HoS - Aula Ocalonych (55+)

Instancja 12-osobowa.

Wymagania:
Tank-40k hp no i tu jest problem bo samo hp to nie wszystko. Trzeba dużej ilości defa(fioletowe itemy i tarcza to podstawa w szczególności na elity). Po drugim bossie jest już naprawdę ciężko. Broń 1ręczna z HoS(zależy jaka subklasa K).
DPS myślę że 9k p attk dla Rogue, 10k dla Warriora i Wardena. Dla Scouta 9k p attk. Oczywiście bronie fioletowe co najmniej z poziomu HoTo czy Origin. Dla W,WW,R 13k HP dla Scouta min 12k.
Klasy magiczne DPS to jakieś 9k m attk, staff t8. 11k HP myślę że wystarczy.
Priest ze staffem t8-t9 minimum z HoTo. Najlepiej set Jaisha/Origin. 13k HP min.

No i zalecam zabieranie ze saba roznych potow (hero potki/na atak i def itd)

W pt najlepije miec:
- 1 tank (moze byc drugi z hp jakies okolo 20k tylko na zakladanie na bossa "rozbrojenia"- zmniejsza obrone celu o 12%);
- min 4 magow;
- najlepiej 3 kapłanów (najmocniejszy i najsłabszy w pt z tankiem, a średni w drugiej grupie);
- 1 druid tez sie przyda do leczenia w naglych przypadkach badz do dps;
- reszta dps fizyczny.


Andriol
Ważne jest aby wszyscy byli na moście, najbliżej miejsca gdzie weszliście. Tank pulluje bossa do grupy. Andriol ma kilka specjalnych umiejętności:

1. Ma stuna na 2-3 sekundy
2. Spawnuje 3 gigantyczne konie na końcu mostu które rusza w wasza strone pozostawiając za soba ogień który zadaje 4k dmg na sekunde. TYLKO 1 KOŃ nie będzie biegł. Są więc 3 ścieżki i 1 losowa będzie wolna od ognia. Bądźcie pewnie że unikniecie ognia na czas i będziecie stać w ścieżce wolnej od ognia.
3. Statuy strzelają fireballami w losowe osoby.
4. Przy małym % życia Andriol wpada w Berserk. Wtedy leczenie koncentruje się głównie na tanku a DPS-i jak najszybciej wykańczaja bossa.
http://www.youtube.com/watch?v=EUEeYFQU … r_embedded

Glamo.
Tank pulluje bossa na środek, odwraca go tyłem do party. Party natomowiast staje w jednej linni z tankiem za bossem. Boss nie ma żadnego AoE ani nic w tym stylu. Przed sama walka trzeba wyznaczyć 3 osoby z party do stunowania 3 addów które sie będa pojawiac w czasie
walki. Osoby wyznaczone do stunowania łapia addy aby nie zaatakowały one party. Po kilkunastu sekundach addy znikną. Glamo będzie równiez spawnował adda o nazwie Hunter na losową osobe. Nie ma on wysokiego ataku, więc GH załatwi sprawe leczenia osoby z hunterem. Podczas walki na ekranie wyświetli sie imie osoby z party. Wtedy osoba ta podbiega do osoby z hunterem aby uruchomic jego samodestrukcje. Jeżeli hunter atakuje tanka, wtedy osoba której imie wyświetli sie na ekranie, podbiega do tanka na kilka sekund. Jeżeli podczas walki będzie więcej jak 1 hunter, to wtedy wazne jest aby trzymać je przy sobie, np: gdy melee oraz caster mają huntera na sobie, caster podchodzi do melee. Addy jak i Hunter będą sie pojawiały kilka razy podczas walki, więc osoby odpowiedzialne za stuny musza być gotowe. Gdy boss będzie miał 1-2% a addy/hunter ciągle będa, wtedy najlepiej zaptrzestać DPS-ować, wystaczy leczyć tanka, aż do zniknięcia addów oraz huntera i wtedy dobic bossa.
http://www.youtube.com/watch?v=AZMgsUa0 … r_embedded

Guldamor.
Ważna sprawa związana z tym bossem to zabic go w ok 7 minucie po rozpoczęciu walki. Dobrze gdy 1 osoba liczy czas. Innaczej drzwi moga sie nie otworzyć.
Boss ten ma 3 specjalne umiejetności:

1. AoE, więc wszyscy muszą trzymać sie razem, a prieści leczyć Group Heal.
2. Boss spawnuje czerwone kulki (takie jak Uguda w CL), które musza być zniszczone najszybciej jak sie da. Jeżeli tak sie nie stanie, kulki zaczną zadawać po 14k dmg.
3. Co jakiś czas przywołuje kryształ który zmierza w jego kierunku. Kryształ ten nie może dotrzeć do bossa, musi również zostać zniszczony. Gdy tak sie stanie, wszyscy którzy mogą DPS-ują bossa ponieważ nie przywoła on czerwonych kulek przez chwile.
4. Na ziemi pojawiają się jasne kółka. Stanie w nich powoduje zwiększenie DPS-u osoby stojącej w nim. Kółka te pojawiaja się w losowych miejscach.
http://www.youtube.com/watch?v=74RlJaNx … r_embedded

Vrantal.

Boss ten ma bardzo duży pole aggo, więc upewnijcie się że wszyscy wchodzą jednocześnie. Najlepiej zrobić to poprzez danie Follow na tanku. Boss jest wielki oraz unosi sie w powietrzu. Całe party staje w czerwonym kole które jest pod bossem. Najbliżej środka jak sie da. Jeśli ktoś tego nie zrobi, boss zabije ta osobe swoim promieniem.
Vrantal posiada kilka specjalnych umiejętności:

1. W pewnym momencie 2 osoby zostaną zmienione w tzw. elementale (dobrze jest sobie zrobić makro "elementa") i przenosi te 2 osoby na góre. Wtedy Ci którzy są zmienieni mają dodatkowe skile których muszą używać na mobach które sie unosza razem z nimi. Aby zobaczyć te moby nalezy zbliżyć widok maksymalnie i patrzeć lekko po skosie w góre. Umiejetności elementali sa 3:
Skill 1: Skill który zabija wybranego moba 1 strzałem (potrzebne jest do tego Core o czym za chwile).
Skill 2: Skill zadający dmg, jego cast trwa ok 2 sec, jest on podobny do czaru Flame.
Skill 3: Jest to DOT-a.
Co do core, przed bossem trzeba wyznaczyć 2 osoby do podnoszenia itemów z mobków które będa przylatywać w trakcie walki. Magowie zabijają te mobki Discharge + Purgatory. Mobki te dają własnie to Core (takie zielone jajko:P) Osoba która ma core, otwiera Backpack, klika na imie osoby która jest elementalem i "wysyła" jej core, pisząc jej Imie. Wtedy osoba która jest elementalem zaznacza NOWEGO mobka na górze i zabija go 1 strzałem.
2. W ok 8 minucie boss przechodzi w stan wściekłości (najprawdopodobniej zabije to tanka, a jeżeli zabiliście zbyt mało mobków na górze/był zbyt mały DPS was również zabije)

Boss co jakiś czas przestaje atakować na kilka chwil więc wtedy jest możliwość doleczenia ludzi, odnowienia buffów. Wtedy również boss spawnuje addy. Proces ten będzie sie powtarzał kilka razy aż do smierci bossa.
http://www.youtube.com/watch?v=CicPLO9- … r_embedded

Zygro.

Nawiązując do wielu osób jest to najłatwiejszy boss w HoS. Całe party stoi blisko siebie. Boss ten polega głównie na DPS-ie, poza jedną sprawą. Boss czasem przechodzi w stan gdzie nie atakuje oraz nie można go zranić. W tym czasie pojawia się kopia każdej osoby z party. Kopie te trzeba zabić najszybciej jak sie da, innaczej boss odnowi sobie HP. Najlepszym sposobem jest aby magowie użyli Discharge + Purgatory. Zygro co jakiś czas castuje również AoE które zadaje 5k dmg. Dlatego należy ciągle stać w grupie a prieści muszą spamować Group Heal. Proces z klonami powtarza się kilka razy, w zależności od DPS-u party. To wszystko na temat tego bossa.

jesli o zygro chodzi to oczywiscie to aoe jest frontal i tank musi stac tak ze jak boss wroci do walki to odrazu odwroci sie od reszty raidu, a kazdy klon ktory nie zostanie zagrowany poleci do bossa i odnowi mu 50% hp, no i podczas fazy gdy nie da sie bic bossa to tank tez nie moze stac za blisko bo wtedy bedzie bil go po jakies 5-7k
http://www.youtube.com/watch?v=ZpRB3JJB … r_embedded

SYDAPHEX/MANTARICK

w tym bossie trzeba miec taktyke, a wiec tak na poczatku wszyscy stoja mniej wiecej na srodku pomieszczenia a tank nieco blizej bossa bo musi szybko go zagrowac zaraz po uruchomieniu dzwigni, bossa ma kilka technik ktore trzeba opanowac. Na poczatku jest to mantarick (postac na rydwanie z koniem) tank musi namierzyc konia bo tylko jego da sie bic i ta faza jest prosta polega tylko na dps konia, ale tzreba byc uwaznym bo po jakims czasie kon rozlacza sie z rydwanem co sprawia ze sa dwa cele, tank musi bardzo szybko zagrowac rydwan bo on bije bardzo mocno i zagruje sie na priestow, wiec tutaj trzeba miec gotowy buff do aggro najlepiej, trzeba oczywiscie aggrowac i rydwan i konia wiec trzeba sie narobic. wiadoma rzecz ze rydwan sie odnawia wiec caly dps ma isc w konia bo najpierw o niego chodzi ( mantarick jest niesmiertelny przez cala walke wiec nie ma sensu go dps). nie maszans na zabicie konia w pierwszej przemianie wiec trzeba byc gotowym na to ze sie znow polacza i wtedy znow tank musi szybko aggro nabic. kiedy zabijecie konia mantarick resetuje aggro wiec tank znow ma jazde, a zarazem 4 osoby z party dostaja debuffa ( kolory niestety ja tego nie robie wiec nie pamietam jakie) tank musi wziasc bossa i odprowadzic go na srodek pokoju tak zeby ci z kolorami mieli blisko, poniewaz kazdy kto dostanie kolorowy debuff musi pobiec jak najszybciej do odpowiedniego krysztalu ktore znajduja sie w rogach tego pomieszczenia, jesli wam sie nie uda to beda 3 proby a potem boss wpada w szal, zas jesli wam to wyjdzie to wtedy mantarick zamienia sie w sydaphexa i tank musi kosmicznie wbic aggro ktore sie resetuje oczywiscie( za kazda przemiana trzeba od nowa nabijac) wtedy caly dps idzie w sydaphexa z tym ze nie wolno wm popelnic bledu i przeagrowac tanka bo wtedy tank moze dostac debuffa a raczej nie da rady dobiec do krysztalu(jesli tak sie stanie to tank poprsotu to ignoruje i ciagle agruje bossa) po krotkiej walce boss znow zamienia sie w mantaricka i znow wyscig do krysztalu, to powtarza sie pare razy, ogolnie ten boss jest banalny jak sie w niego wprawicie. jesli cos bylo by nie jasne to dajcie znac najlepiej w grze to wtedy pomoge  no i zycze wam powodzenia z nastepnymi bossami  ( dalej jest juz tylko latwiej) po kilku probach andahelmor to poprostu darmowy loot
http://www.youtube.com/watch?v=zhoEqknAcjk

Andaphelmor 7th HoS boss.

Po wejśćiu do pokou z bossa można zauważyć wiele drzwi które przedstawiają się następująco:

---------Blank Gate--------
------Green----Orange-----
---Purple----------Blue*----
------Red------Gold-------
---------Entrance G--------

* Blue zwany też jest jako ICE

OBOWIĄZKOWO: Każdy musi wiedzieć, gdzie, jaka brama się znajduje.

Walka z bosem składa się z trzech etapów:

1. Przed walką 6 osób wybiera sobie dany kolor drzwi. Wchodzimy do pokoju, te osoby które mają jakiś kolor drzwi odrazu biegną do nich. Po jakiejś chwili boss przyzywa guardy pod drzwiami. Odbywa się to na zasadzie 3 razy po 2moby.
Dla przykładu: Jeżeli obstawiam Purple brame i pojawie się w nim Gold mob AGRUJE GO, uderzając go 2-3 jakimiś skillami (a już nie raz było, że ktoś stracil agro), biegne z nim pod brame GOLD i tam go zabijam. Po tym jak już to zostanie zrobione, można spokojnie dpsować bossa.
Analogicznie postępuje się z wszystkimi bramami.

Ktoś zawali ten etap=Ktoś pada w drugim.

2. Po tym jak już zostanie zabitych 6 mobków, KAŻDY dostaje debuff z danym jakimś kolorem. Należy go zdjąć, inaczej dead. Jak pozbyć się debuffa? Otóż najeżdza się myszką na debuff/rozpoznaje się kolor i biegnie się do danej bramy. Jeżeli ktoś nie zwalił pierwszego etapu to będzie tam portal. Wchodzi się w niego i debuff znika.
Buffa należy zdjąć jak najszybciej, więc używamy rumu, aby dobiec do bramy.

Prawdopodobnie jest jeszcze tak, że jak 2 osoby mają ten sam kolor i jedna z nich nie zdejmie debuffa to, wszyscy co mieli dany kolor dead. ^^

3. W tym etapie będą się pojawiać 3 różne kule, które trzeba je jak najszybciej rozwalić inaczej zostawią na na stacki z debuffami. Dodatkowo dane kule muszą rozwalić meele albo casterzy.
Więc:
- Yellow Ball - TYLKO melee się nią zajmują.
- Red Ball - KAŻDY może rozwalić.
- Green Ball - TYLKO casterzy się nią zajmują.

WAŻNE: Kiedy bossowi zostaje kilka %, a kule się bojawiają to dpsować TYLKO bossa.

Po rozwaleniu ostatniej kuli, 6osób które obstawiały bramy lecą do nich z powrotem i punkty 1-3 powtarzają się, aż do ubicia bossa.

Podsumowanie: Andaphelmor jest taktycznym bosse, zwalenie jakiegoś etapu powoduje zmniejszone szanse na jego zabicie, dlatego KAŻDY OBOWIĄZKOWO ma znać jego taktykę, bo ja jakoś nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, że ktoś idzie na 7dmego bossa nieznając jego taktyki (szczególnie tyczy się osób które obstawiać będą jakieś bramy) i jest "30min tlumaczenia komuś taktyki, kilka minut bicia. 20min wracania po wipe".


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.camorra.pun.pl www.tolerancyjne-forum.pun.pl www.cll.pun.pl www.krajshinobi.pun.pl www.16jdshpiorun.pun.pl