Aleksandria

Witamy i zapraszamy w nasze skromne progi :)


#1 2011-11-22 19:04:51

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

Zasady NEED/GREED (autor: LeonKuczma)

Grając w grę Runes of Magic, niejednokrotnie przyjdzie Ci wykonać questa w party. Będąc w drużynie, należy pamiętać, że rządzi się ona swoimi prawami w przyznawaniu przedmiotów jej członkom.

Gdy wypadnie przedmiot, przedstawiający wartość większą niż standardowy przedmiot, pojawia się okienko informujące
gracza o tym fakcie.

Okienko to posiada:
- ikonę przedmiotu wraz z nazwą
- przyciski:
* need (kostka)
* greed (moneta)
* pass (krzyżyk)

Oto najważniejsza zasada działania tych przycisków:


1) Need - przycisk ten wciskamy tylko wtedy, gdy spełnione są następujące warunki:
- możemy założyć przedmiot;
- przedmiot jest lepszy od tego co nosimy;
- przedmiot możemy założyć od razu, albo w najbliższym czasie (lvl).

Jeżeli któryś z tych warunków nie został spełniony, kategorycznie nie wolno klikać w przycisk Need. Mag needujący leather, warrior needujący staffa/cloth - takie działania są niedopuszczalne. Need oznacza, że potrzebujemy danego przedmiotu. Jego używanie poprawi statystyki postaci.

Nadużywanie przycisku Need sprawi, że osoba zostanie nazwana przydomkiem "Ninja Looter". Jest to najgorsze określenie. Osoba tak nazwana ma bardzo marne szanse na dostanie się do party, wyruszającego do instancji. Nikt nie chce, aby jego przedmiot został skradziony przez ninja lootera.


2) Greed - przycisk wciskamy, kiedy:
- przedmiot chcemy wziąć, aby go sprzedać
- przedmiot chcemy wziąc, aby zamienić jego statystyki w runę
- przedmiot podoba nam się i przyda się do kolekcji
- nie wiemy czym jest dany przedmiot, jaka jest jego wartość (przykład: kamienie z instancji)


Greed służy głównie do poinformowania, że przedmiot chcemy, aby go spieniężyć. Jeżeli go dostaniemy, to fajnie, ale jak przegramy roll, to nic wielkiego się nie stanie. Postać nie stanie się przez to słabsza.


3) Pass - rezygnacja z przedmiotu - nie potrzebujemy go.


Po wciśnięciu przycisków przez wszystkie osoby w drużynie, system rozpoczyna losowanie. Losowo przydziela numery do graczy od 1 do 100. Osoba, która wylosuje najwyższy numer, otrzymuje przedmiot. Jednak należy pamiętać, że need ma zawsze pierwszeństwo przed greed.


Jeżeli zajdzie następująca sytuacja:

gracz1 : need 2
gracz2 : greed 50
gracz3 : greed 12

to przedmiot powędruje do gracz1. Osoby bezwzględnie potrzebujący danego przedmiotu (need) zawsze mają pierwszeństwo przed osobami, które chcą przeznaczyć przedmiot na handel (greed).


Powyższe zasady to elementarne zasady każdego gracza grającego w party. Ich przestrzeganie zapewni nam udział w wypadach drużynowych, rajdach. Współtowarzysze będą pewni, że nikt ich nie okradnie. Że knightowi żaden mag nie ukradnie tarczy. Że rogue, chodzący do danej instancji od miesiąca, w celu zdobycia zbroi, nie zostanie okradziony przez priesta.


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.highrpmklub.pun.pl www.gra-naruto.pun.pl www.wiedzminipw.pun.pl www.rinnegard.pun.pl www.freee.pun.pl