Aleksandria

Witamy i zapraszamy w nasze skromne progi :)


#1 2011-11-22 19:12:00

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

WA - Arena Warnorken

I Wstęp
II Wymagania
III Łupy
IV Strategie
V Zakończenie

I Wstęp

Witajcie! Zauważyłem, że nie ma opisanej taktyki na jakże szacowną instancję pod nazwą Arena Warnorken także postanowiłem ją tutaj opisać. Tak jak na większości instancji istnieją tu dwie możliwości do jej przejścia tj.
-Taktyczna
-Full DPS

Postaram się tu opisać jak najdokładniej taktyczną. Arenę aktywujemy rozmawiając ze strażnikiem po przeciwległej stronie od wejścia. Każdy boss jest aktywowany w ten sposób.


II Wymagania

Wymaganiem podstawowym jest wyciągnięcie co najmniej 30k HP, ponieważ już pierwszy boss ma nieprzyjemne AoE, które może takową ilość życia zabrać. Co do kapłana, powinien on leczyć co najmniej 15k bez krytyka z GH. Rycerz najlepiej +50k obrony fizycznej i +45k obrony magicznej BUFF i oczywiście około 40-60k HP.


III Łupy

W odróżnieniu od innych instancji, które do tej pory widzieliśmy, tutaj łupy wyciągamy ze skrzyń, które pojawiają się po zabiciu bossa.


IV Strategie

1. Boss (Diabelski Smok Manticos) - Jest to pierwszy boss, który dla tych, którzy wybrali taktyczny rodzaj będzie sprawiał najwięcej kłopotów, ponieważ jak już zdążyłem wspomnieć ma on nieprzyjemne AoE, które zabiera około 27k HP. Opis taktyki: standardowo tank nabija aggro (jeżeli nie ma Nienawiści, a my Pojednania), kiedy już je nabije musimy robić Full DPS. W pewnym momencie smok wzleci w górę  zaczynając castować skill: "Wydmowy Głaz". W tym momencie wszyscy chowamy się za tankiem, kiedy cast dojdzie do końca dostaniemy debuffa, teraz musimy uciec we wcześniej ustaloną stronę, tak żeby w pobliżu nikogo nie było, gdyż jeżeli będziemy stać blisko kogoś, on również zostanie zamieniony. (alternatywą jest użycie bańki przez kapłana, kiedy cast dojdzie do końca, ale niedoświadczonym graczom przyda się ona bardziej na drugim bossie). Kiedy debuff dojdzie do końca zamienimy się w głaz (ważne jest żebyśmy byli w zasięgu GH). Pod koniec debuffa "głazowego" smok powinien użyć swojego AoE, także trzymać się na baczności.
Dalej walka to kilka takich cykli. UWAGA! Smok jest nieprzewidywalny, ponieważ czasem używa natychmiastowego skilla, który zabija jedną osobę z PT.

2. Boss (Wielki Gladiator Mukhan) - Boss, który taktycznie wymaga ogarnięcia przez całe PT. Ustalamy, kto pierwszy używa bańki, czy tarczy - polecam najpierw bańkę, potem tarczę tanka.
Co do zwiadów, mówię iż tutaj lepiej mieć cały czas myszkę na skillu Chwała Łucznika (o ile taki mamy), gdyż może on być powodem naszej śmierci. Początek Full DPS, kiedy zacznie wykrzykiwać niebieskie napisy, bądźmy przygotowani na "Wielki Gladiator przyciąga wszystkich do siebie", kiedy zostaniemy przyciągnięci castuje on skill "Cięcie z obrotu" - zabija on na hita. Kiedy skill będzie dochodził do końca kapłan używa bańki, a my musimy pozostać w jej środku. Następnie uciekamy od gladiatora, musimy być jednak w zasięgu GH, gdyż posiada on słabe AoE. Dalej Full DPS, potem Gladiator znów wszystkich przyciągnie, kiedy cast "Cięcia z obrotu" będzie się kończył, tank używa tarczy. Jeżeli zdąży trzeci raz krzyknąć "Wielki Gladiator przyciąga wszystkich do siebie" musimy się odwrócić w przeciwną stronę od gladiatora i mieć palec na "W", kiedy nas przyciągnie momentalnie biegniemy i kiedy cast "Cięcia z obrotu" dobiega końca, skaczemy. Istnieje też alternatywa dla bardziej doświadczonych graczy aby nie używać ani bani, ani tarczy tylko robić to samo co z poprzedniego zdania.

3. Boss (Konsul Marachi) - Trzeci boss, ma słabe AoE więc stoimy w zasięgu GH, a tak Full DPS. Nie powinien sprawiać większych kłopotów.

4. Boss (Baron Reuen von Jura) - Czwarty boss, tak jak poprzednie posiada AoE więc stoimy w zasięgu GH. Ponadto musimy uważać na pojawiające się na ziemi fioletowe okręgi, które nas stunują i zabierają po 4k HP. Także jeżeli tylko zauważymy pod nami krąg, musimy natychmiast z niego uciekać, a tak Full DPS.

5. Boss (Konsul Marachi & Baron Reuen von Jura) - Połączenie bossów trzeciego i czwartego, zostali oni wskrzeszeni przez Annelię, która pojawi się jako boss na nowej instancji: Zamek Grafu. To jest bardziej trud dla tanka niż dpsów, gdyż musi trzymać na sobie  oba bossy. Z doświadczenia wiem, że tank prosi o zabicie Konsula Marachiego, jako pierwszego, następnie Barona. Powtarzamy te same sekwencje co z trzecim i drugim. I oczywiście Full DPS.


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krajshinobi.pun.pl www.camorra.pun.pl www.yabssorborn.pun.pl www.16jdshpiorun.pun.pl www.tolerancyjne-forum.pun.pl