Aleksandria

Witamy i zapraszamy w nasze skromne progi :)

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2011-11-22 18:59:21

 LordDeath

Jam jest Nonek Król Biedronek

207930
Call me!
Zarejestrowany: 2011-11-22
Posty: 53
Punktów :   

Jaka klasa i dlaczego ( pochodzenie str. Runes of magic)

Ponieważ dość często pojawiają się pytania dotyczące wyboru drugiej klasy dla naszej postaci, postanowiłem przetłumaczyć ciekawy poradnik/spis wszystkich możliwości, opisujący pokrótce co zyskamy łącząc ze sobą dwie klasy i czego będziemy mogli się spodziewać po takiej postaci.


Na początek wyróżniamy dwa sposoby łączenia klas, w zależności od tego co chcemy osiągnąć łącząc je:


1) bonus ze statystyk - jak zapewne wiecie 10% statystyk drugiej klasy jest przekazywana naszej głównej klasie, dlatego kierujemy się tutaj dobieraniem klas o podobnych statystykach.
Przykład: priest/mage - obie klasy bazują głównie na inteligencji i wiedzy, dlatego też klasa maga wzmacniać będzie o 10% siłę czarów priesta i jego poziom many. Podczas gry w drużynie nie będziemy jednak korzystać ze skilli maga, ponieważ zużywać będziemy cenną manę służącą nam leczeniu innych członków drużyny.

2) dodatkowe umiejętności - inaczej niż w powyższym, tutaj statystyki nie odgrywają znacznej roli, tutaj liczą się przede wszystkim umiejętności jakimi będziemy mogli się posługiwać.
Przykład: Knight/Priest - statystyki priesta w znacznym stopniu nie wzmocnią naszej głównej klasy, ale za to dodatkowe umiejętności jak leczenie z całą pewnością okażą się przydatne.


Według której z powyższych metod powinieneś korzystać? O tym musisz zdecydować sam, bo właśnie dzięki temu twoja postać ma szansę być unikalną, mającą swoje plusy i minusy.
Dlatego polecam już na samym początku przygody poczytać o klasach, przejrzeć ich statystyki oraz skille.


Poniżej znajdziesz wszystkie możliwe połączenia oraz krótki opis poszczególnych typów buildów.


WARRIOR


Warrior/Rogue - dodatkowy dmg fizyczny, przydatny bonus do zręczności, przydatna subkasa gdy szybko schodzi nam rage.

Warrior/Scout - przydatna postać do lurowania, całkiem niezły DoT dmg, przydatny bonus do zręczności.

Warrior/Mage - postać przydatna to lurowania, gdy kończy nam się rage mamy dodatkowo manę, żadnych przydatnych bonusów do statystyk.

Warrior/Priest - świetna postać do levelowania solo dzięki możliwości leczenia, dodatkowy zbiornik z maną, żadnych przydatnych bonusów do statystyk.

Warrior/Knight - dodatkowa obrona, postać z dużą ilością HP i bonusem w statystykach do siły, dodatkowy zbiornik na manę.



ROGUE


Rogue/Warrior - dodatkowy dmg fizyczny, bonus do życia i siły.

Rogue/Scout - znakomity dmg, bonus do ważnych statystyk, dodatkowy DoT i energy bar,

Rogue/Mage - zwiększa zasięg walki na dystans, brak ważnych bonusów do statystyk,

Rogue/Priest - dobry rogue do gry solo dzięki możliwości samoleczenia, jednak brak bonusów do statystyk

Rogue/Knight - dodatkowa obrona, zwiększony poziom życia i bonus do siły,



SCOUT


Scout/Warrior - dodatkowa obrona (jednak jest to mało istotne u scouta), bonus do życia i siły

Scout/Rogue - najlepszy dmg w grze, gdy poziom energii scouta jest niski dostajemy zadajemy dodatkowe obrażenia fizyczne,

Scout/Mage - najlepszy zasięg walki na dystans, gdy poziom energii scouta jest niski zadajemy dodatkowe obrażenia w walce na odległość.

Scout/Priest - bardzo dobre połączenie jeśli chodzi o granie solo, normalny dmg scouta + leczenie, dobrze nadają się na mass-killing mobów, niestety żadnych bonusów do statów.

Scout/Knight - dodatkowa obrona, bonus do siły i życia.. niezbyt udane połączenie.



MAGE


Mage/Warrior - mały bonus do dmg fizycznego, bonus do hp.

Mage/Rogue - mały bonus do dmg fizycznego, bonus do zręczności.

Mage/Scout - dodatkowe obrażenia typu DoT, bonus do zręczności.

Mage/Priest - najsilniejsze czary w grze o dużym poziomie obrażeń, leczenie, bonusy do inteligencji i many.

Mage/Knight - dodatkowa obrona dla maga, bonus do życia.



PRIEST


Priest/Warrior - dodatkowa obrona i dmg fizyczny, przydatne połączenie podczas lvlowania solo, niezbyt przydatne w party, bonus do życia.

Priest/Rogue - niewielki dodatek do dmg fizycznego, ale przez to obrażenia AoE słabsze w porównaniu z subklasą scouta, bonus do zręczności.

Priest/Scout - dobry healer, DoT ze scouta zwiększa obrażenia, dobry wybór dla kogoś kto chce leczyć, ale także "na boku" zadawać trochę obrażeń, dodatkowy przydatny bonus do zręczności.

Priest/Mage - najlepszy build leczący w grze, subklasa maga daje najważniejsze priestowi statystyki - bonus do wiedzy i many.

Priest/Knight - dodatkowa obrona, postać dobra do leczenia i odporniejsza na zadawane obrażenia niż powyższy build.



KNIGHT


Knight/Warrior - zwiększa obrażenia oraz poziom życia, dobra postać dla kogoś niezadowolonego z podstawowego dmgu knighta.

Knight/Rogue - dodatkowe obrażenia fizyczne, przydatny bonus do zręczności.

Knight/Scout - Dobry build do lurowania, dodatkowe skille DoT, bardzo dobry tanker, przydatny bonus do zręczności.

Knight/Mage - dobry do lurowania, lecz niezbyt dobre połączenie ze względu na ten sam zbiornik many, bonus do poziomu many.

Knight/Priest - najbardziej defensywny build, trudny do zabicia, całkiem dobry do levelowania, bonus do many.



Oprócz powyższego zestawienia, należy zastanowić się nad kolejnym ważnym aspektem: jakie umiejętności będzie posiadała nasza postać?

Pod tym adresem: http://runesofmagic-online.pl/skills.php?id=warrior można znaleźć opis skilli możliwych do nauczenia. Jak widać, dzielą się one na dwie kategorie - Skille Podstawowe i Skille klasowe. Za chwilę wyjaśnię, dlaczego wymuszono taki podział.

Załóżmy, że nasza postać to Rogue. Po osiągnięciu 10 poziomu doświadczenia mamy już wyuczone niektóre skille. Wykonujemy quest na subklasę - załóżmy, że wybraliśmy Priesta. W okienku umiejętności, w odpowiedniej zakładce, pojawiły nam się umiejętności subklasy. Teraz najważniejsze: będąc Rogue/Priest mamy dostęp do wszystkich umiejętności Rogue i podstawowych umiejętności Priesta. Będąc Rogue/Priest będziemy mogli użyć Instant Heal, Regenerate, ale nie będziemy mogli użyć Heal, Resurrection. Analogicznie, gdy zamienimy klasy na Priest / Rogue, zyskamy dostęp do wszystkich umiejętności Priesta i podstawowych umiejętności Rogue.
Dlatego ważne jest dobre przemyślenie, czy umiejętności subklasy będą nam odpowiadały. Z reguły najważniejszym czynnikiem przy wyborze subklasy są elitarne skille.


Jam jest ten ,którego powinni obawiać się niewierni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
muminki straszne postacie 3zakony kropka na przedramieniu pokemon firered poradnik www.pbffairytail.pun.pl